fbpx

Jak akademie piłkarskie mają pozyskiwać nowy narybek?

Akademie rozwijają się, jeżeli zapisuje się do nich więcej dzieci, ale to nie dzieci są klientem tylko rodzice. Najczęściej akademie szukają dzieci w wieku od 4 do 12 lat, więc grupą odbiorców akademii są rodzice w wieku 24-45 lat.

Rodzice w tej grupie to osoby bardzo aktywne w Internecie, wiedzące jak się po nim poruszać, jednocześnie są to osoby aktywnie społecznie, ze względu na to, że ich dzieci uczęszczają do przedszkoli i szkół.

Akademie powinny w odpowiedni sposób wykorzystywać kanały komunikacyjne on-line i offline, żeby docierać do rodziców.

On-line to przede wszystkim Facebook, w tym aktywność na grupach lokalnych oraz odpowiednio targetowana reklama; strona internetowa dostosowana do urządzeń mobilnych, może być wzmocniona reklamami Google AdWords; dla odważnych i kreatywnych do przemyślenia jest tworzenie treści wideo.

Offline to głównie plakaty i ulotki w takich miejscach jak placówki edukacyjne, place zabaw, boiska piłkarskie; dobrym pomysłem są treningi pokazowe w szkołach, połączone z wystąpieniem na zebraniach; ciekawą formą promocji są też również zawody i eventy, nie tylko piłkarskie, na których rodzice bawią się z dziećmi.

Możliwości jest sporo i warto, żeby akademia przygotowała sobie strategię działań marketingowych na pewien okres do przodu (np. rok).My mamy przyjemność pracować z Akademiami Piłkarskimi z całego kraju i wiele się od nich uczymy:) Jeżeli Ty prowadzisz akademię to czerp inspiracje od tych najlepszych! Świetnym przykładem jest Akademia Piłkarska 11, dla której ostatnio przygotowaliśmy plakat i grafikę na zdjęcie w tle dla ich profilu FB.

Chcesz żeby marketing Twojej akademii lub szkółki stał na najwyższym poziomie? Jeżeli tak, to zapraszamy do współpracy!

Nabór dzieci do akademii piłkarskiej, na co zwrócić uwagę
Grafiki dla akademii piłkarskich